السبت، 5 مارس 2011

تعبت يااااااااااارب



حسبى الله ونعم الوكيل فى كل اللى ظلمونى وكل اللى اذونى بكلامهم وافكارهم

حسبى الله ونعم الوكيل منكم لله

جزاكم عند ربنا وانا واثقه ان ربنا هيجيب لى حقى

بس انا تعبت بقى مش عارفه اتعامل مع الناس دى ازاى

واضح ان انا هفضل اسيره احزان كتير واسيره الماضى واسيره حياتى

انا تعبت بقى من دور القويه اللى انا بمثله على طول دا

يا رب تعبت


هناك 4 تعليقات:

Days and Nights يقول...

الأخت الغالية والعزيزة

الحمد لله إنى أطمئنيت عليكى ... وأرجوكى مش تضايقى نفسك ولا تزعلى ... إحنا مؤمنين بالقدر خيره وشره ... واللى ربنا رايد بيه ح يكون ... وياريت مش تتأخرى كتير علينا عشان فيه ناس كتير بتحبك وبتقلق عليكى ... وربنا يطلعنا من الأزمه دى على خير يارب ... دمتى بكل الود

أخوك / تامر

اسيره الاحزان يقول...

عندك حق قدر الله وما شاء فعل

ميرسى كتير على كلامك دا وان شاء الله ازمه وهتعدى علينا كلنا وربنا يصلح الاحوال

تحيـــــــــــاتى ... منورنى ديماا

غير معرف يقول...

اللهم افرج كربك و همك و غمك
اللهم امين

جليلة يقول...

كتابة السيرة الذاتية
هو من اكثر الأشياء التى يحمل أى شخص همها وخاصة في مرحلة الأنتهاء من الحياة الجامعية حيث أن السيرة الذاتية الجيدة هى وسيلتك للحصول على وظيفة جيدة